I watch the rain fall clean from the heavens

Många tror kanske att jag har gått i ide eftersom att jag är så frånvarande? Men så är inte fallet, utan jag har helt enkelt tappat blogglusten. Har ingen motivering till att blogga. Då är det väl tur att man har så snälla vänner som ställer upp, haha. Ni kan ta inlägget nedan med en nypa salt men en sak är säker, jag har världens skönaste vän vid namn Mimmie Berglund och det förklarar en hel del. Annars då? Jo livet rullar på och jag njuter av lovet och tanken av att slippa skolan. Dagen spenderades i yxbacken med ett gäng härliga tjejer och vi hade det kanon kul. Träning på kvällen också och dagen blev ännu bättre. Imorgon väntar en mindre rolig dag, då jag måste ta itu med lite plugg. Blir nog att sova tidigt idag, för jag är helt slut efter dagen,
love

Martina hade med sig kameran as usual, så här har ni några bilder
som knäpptes under dagen!



Kommentarer
Postat av: jenny

haha hoppas att du hade det kul igår :)ser så ut på bilderna iaf:P



men du! jag ser inte heller så klok ut på bilden på min blogg haha, skulle vi ses imorgon ? :)<3

2011-02-24 @ 11:26:38
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0