The things that you said it's all repeating my head

Har suttit och kämpat med plugg hela dagen och det känns som om jag inte har kommit någonstans. Jag blir så frustrerad över att tänka att det är skola på måndag. Orkar verkligen inte med den där skiten. Dessutom har jag hundratals saker att göra också, kommer dö typ. Aya, en positiv sak med den här dagen är att jag fick sova ut för första gången på det här lovet. Halv tolv vaknade jag helt utvilad, tror jag har sovit nästan tolv timmar inatt. Nu ska jag återgå till det där förbannade plugget!
Puss


Kommentarer
Postat av: jenny

Du är så duktig! jag har inte pluggat nåt... :S

2011-02-24 @ 21:57:47
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0