The whole world's scared so I swallow the fear

Tar en liten paus från pluggandet och slänger in ett litet inlägg. Känner att jag har fått tillbaka glöden när det gäller plugget. Det är inte förns nu som jag har tagit tag i det ordentligt. Känns som jag bara såsade runt första terminen i nian, inte bra. Men nu ska jag fan kämpa in i det sista. Nationella i tisdags gick helt okej. Känner att jag inte ska ha för höga förhoppningar även om det kändes bra. Imorgon gäller det igen och denna gång ska jag välja mellan att skriva en uppsats, novell eller krönika. Ska ha på mig mitt tur kors och hoppas att det går bra. Snart ska jag dra mig mot träningen och jag hoppas jag kan springa av mig lite av min nervositet inför morgondagen. Aae nu ska jag hoppa i fotbollskläderna och tagga för en rolig träning.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0