There's a spark in between us

Äntligen fredag, det gillas skarpt. Den här veckan har varit allmänt seg och helt lame. Vi har gått igenom svenska nationella, som börjar på tisdag och jag är skit nervös. Men jag kan inte göra något annat än mitt bästa så det är bara att tuta och köra. Förövrigt så kommer helgen att bestå av endast fotboll. Imorgon drar nämligen Nt-cupen igång, som håller på hela helgen. Min kropp säger väl ifrån en del efter veckans träning, har sjukt mycket tränings verk i baksida lår men ska kötta ändå. Nu sitter jag och kollar på let's dance med mamma, blir nog sängen snart om jag ska orka med morgon dagen. Ha en fin fredags kväll
over and out

 
Osminkad cheya för några veckor sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0