Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Måndag igen vilket betyder att jag har en helt ny skolvecka att se fram emot. Dock har jag friluftsdag på torsdag och studiedag på fredag så jag överlever nog. Skolan var rätt okej och efter den blev det att stressa hem för att sedan åka till fyrby och fotograferas. Skippade dock träningen, på grund av min förkylning. Resten av kvällen har gått åt till plugg och det känns riktigt gött att ha fått lite saker gjort. Imorgon väntar en jobbig dag i skolan så det blir nog att somna ganska tidigt skulle jag tro. Nu ska jag käka kiwi och se om det finns något roligt program på tven. Slutar detta inlägg med att säga glad alla ♥-dag på er!
pussen

 
hi there blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0