2011

Då var det nytt år och allting känns så jävla bra. Gårdagen var awesome och den spenderades med mina tjejor Jenny och Matilda. Vi dansade i sju timmar och hade det galet kul. Det kan inte bli bättre än att fira det nya året med sina bästa vänner. Den dagen kommer jag leva på länge alltså. Juste, kommer inte blogga här så länge till, då jag håller på att fixa en ny blogg. Men bloggar här tills vidare. Aya, idag har vi bara chillat. Var och käka pizza för en stund sen i skarphagen och nu ligger vi och ser på film, mys. De slaggar här inatt med, men då blir det nog lite mer sömn, eftersom att alla är helt döda höhö. Nu ska jag kolla vidare, bjuder även på några bilder från igår
over and out


Kvällens facelook.

Party cheyer!
 
I love you guys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0