don't know who i am anymore

Idag var man tillbaka i skolan efter ett allt för kort jullov. Nu är sista terminen i nian igång och nu är det bara att kötta sista. Bortsett från att jag fått tvinga mina ögonlock att inte falla ihop har jag klarat mig igenom dagen fint. Dock var det inget soft dag som väntade i skolan, utan en massa plugg som bara ligger och väntar på att få göras. Hade ingen ork alls att ta tag i det idag, så jag sparar det tills imorgon. Jag är en mästare på att bygga stora berg med läxor. En usel planerare om man kortfattar det. Men aya, jag lär väl mig någon gång. Ska i alla fall gå och köpa mig en almanacka i veckan med hopp om att förbättra min planering. Nu ska jag snart hoppa i säng. Pappa erbjöd sig frivilligt att skjutsa mig till skolan imorgon, så får snooza lite extra, vilket jag inte har någonting emot. Men som sagt sängen kallar, vi hörs imorgon
love
 
ibland saknar jag faktiskt mitt blonda hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0