Falling out of love is hard

I'm alive, dock är mitt blogg liv ganska dött för tillfället. Jag skulle ju byta blogg och det, men allt blev mycket krångligare än vad jag trodde att det skulle bli så jag blir kvar här ett tag till. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är helt insatt i datorn, som jag nog lär vara hela kvällen. Brukar bli så, fast man säger att man ska gå och lägga sig tidigare osv. Imorse hade jag dm träning och det gick åt helvete, så självförtroendet var väl inte på topp när jag åkte därifrån. Men ibland måste man möta motgångar and stay strong. Men Jenny och oc räddade min dag. Dock såg vi klart sista säsongen, så nu är det bara att börja om från början. Vi gick även en sväng till Matilda och såg film och myste. Men vi hörs imorgon
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0