fast förevigt

Det återstår bara en vecka kvar av lovet nu och det känns deprimerande må jag säga. Sen börjar skolan igen, vilket betyder att sista terminen i nian är igång, vilket betyder att man måste ge allt. Känner att jag är slut på krafter och att jag har tappat mig själv lite på sista tiden. Får hoppas att det blir bättre med tiden. I vilket fall tänkte jag följa strömmen och lägga upp mina nyårslöften här på bloggen, så enjoy!

 
* Komma i bättre form
* Höja några betyg
* Få bättre självförtroende
* Börja läsa mer modebloggar
* Uppdatera bloggen oftare & göra den roligare


Kommentarer
Postat av: Matilda

du skulle ju ha det andra sa du ju ?

2011-01-06 @ 14:48:46
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0