I aint no superstar, i'm just like you are

Har inte bloggat på ett par dagar nu och det beror på att jag har haft annat för mig. Men nu fick jag lite tid över så jag tänkte slänga in ett litet inlägg. Ska snart dra mig över till mims place för lite mys kväll med några girls, mycket mys. Hon har ju fyllt år så vi ska fira henne lite, så förmiddagen gick åt till att hitta en present. Mamma och pappa blev nog lite smått galna, för jag kunde verkligen inte hitta något. Men jag hittade en present i sista sekund innan mitt tålamod tog slut. Just nu sitter jag och dunkar musik och bara göttar mig, men ha en bra kväll snyggingar, så hörs vi
love

 
hatt- monki, linne- gekås, haremsbyxor- cubus, örhängen- jfr.se, armband- cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0