I knew it would be difficult, but not this hard

Var ett tag sen jag blogga så atte varför inte kasta in ett inlägg liksom? Klockan ringde vid sex imorse och jag var allt annat än redo för att gå upp, men vad gör man inte för fotboll. Dock började u-lagets match inte förens 12.15 men vi kollade på damernas matcher som var tidigare. Cupen gick inget vidare bra och det kan ha berott på att vi hamnade i den svåraste gruppen med div 3 och 2 lag, men det var kul ändå. Nu ligger jag i sängen och degar och godispåsen åt jag upp för länge sen så vad ska jag göra nu? Ja det återstår att se. Blir väl kvar här ett tag till tills mina brudar kan ses, men ha en bra lördagskväll
pussen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0