I need you to understand

Borde egentligen ligga i min säng nu och sova, men det är inte så lätt som det låter, när man inte är ett dugg trött. Det blev inget film marathon, utan vi såg endast två filmer ''Fish Tank'', som inte var mycket att hänga i julgranen och ''Step up 3'', som var hur bra som helst. Dock har jag inte sett de tidigare två Step Up filmerna så det blir att göra det, för trean var helt awesome. Sitter just nu och lyssnar på musik as usual. Hoppas på att jag blir trött snart, så jag får lite sömn till morgondagen då det är dm som gäller. Är inte ett dugg tagg, men jag hoppas jag blir det tills imorgon.
Kisses


Travie McCoy- Need you

Kommentarer
Postat av: Mimmie

handlade faktiskt inte så mycket om dig, nästan inget allt, puss

2011-01-09 @ 08:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0