ingen kommer någonsin att förstå

Mitt liv har känts ganska tungt på sista tiden och jag har inte mått så bra, vilket har påverkat bloggen. Men nu har jag fått tillbaka min power igen så vi får se hur länge den varar. Har pluggat hela morgonen och det känns riktigt jävla awesome. Jag har äntligen kommit igång. Inte för att jag tycker det är kul eller så men det är skolan som har tyngt ner mig den senaste veckan. Jag har liksom inte orkat ta tag i något och haft världens ångest över att jag inte ska prestera tillräckligt bra. Men för stunden känns det som the old Isabella is back on track. Ska snart återgå till plugget igen och i eftermiddag ska jag på vattengympa med laget. Får se om det är så kul som alla säger. Har bara gjort det en gång tidigare men då hade vi ingen riktig instruktör. Ha en bra söndag,
love♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0