love and other drugs

Dagen har varit galet lugn. Tillbringade halva dagen på kunskapsgymnasiet, då jag var på prova på dag. Stället verkade grymt bra och jag skulle helt klart kunna tänka mig att gå där. Men som ni vet har jag verkligen ingen aning om vad jag vill. Det finns ingen skola som jag liksom känner ''jippie här vill jag gå''. Aya ska ju till jb och haga i slutet av veckan, så vi får se hur det blir. Åkte sedan hem och pluggade lite, eller ja jag skrev typ en mening men det låter bra att skriva ''plugga'', right? Aya blev även bio på kvällen med Martina och Mimmie och vi såg på ''Love and other drugs'', som ni ser på rubriken. En film jag verkligen rekomenderar grymt bra och mycket känslomässig, så ta med näsdukar. Nu ska jag fortsätta knarka The Fray och sen blir det sängen,
pussen

 
Bjuder på en fjortisbild bara för att liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0