today is your day

 
Mimmie Ellinor Berglund det finns inte många människor som du på denna jord. Du har lärt mig så enormt mycket här i livet och du har alltid funnits där för mig oavsett vad. Jag är så lycklig att jag har dig vid min sida. Du är en vän som alla önskar sig. Vi har miljontals minnen tillsammans och det är stunder jag alltid kommer attt bära med mig. Med dig kan jag prata om allt mellan himmel & jord och jag vet att allt vi säger stannar mellan oss. Jag minns alla gånger, då vi suttit och snackat flera timmar i sträck om precis allt. Du är äkta rakt igenom och du är alltid dig själv och det är det som gör dig så stark. Jag skulle inte var densamma utan dig, för du har förändrat mitt liv. Du har fått mig att insé saker i livet, som jag inte tänkt på förut och att man alltid ska följa sitt eget hjärta. Jag hoppas att du får världens bästa födelsedag, för det är du verkligen värd.
Jag älskar dig mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Det där gjorde min kväll hjärtat. Fick nästan tårar i ögonen. Det du skrev va magiska ord för mig. Blir så glad av att det är så du känner. Du är en av mina närmaste vänner som verkligen ligger nära hjärtat och är värd allt fint på denna jord! Tusen tack min älskade vän. Du är underbar & otroligt bra, glöm för tusan aldrig det! Jag älskar dig utav hela mitt hjärta, tusen gånger om!

2011-01-19 @ 22:45:01
URL: http://mimmieberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0