We're falling apart and coming together again and again

För tillfället sitter jag och lyssnar på The fray, som är min nya kärlek. Jag bara älskar deras låtar. Dagen började med en sväng på staden med mina girls. Fick med mig ett par ''häftiga'' haremsbyxor hem, Matilda observera ordet cause I know you like it dude. Men de var totally gorgeous. Stannade även till på mc en sväng och åt cheeseburgare ♥ Sedan hem en sväng och därefter vidare till träningen. Var teknik träning och helt okej kul. Resten av kvällen har spenderats framför tven och nu sitter jag här och ruttnar som en säck potatis, men det är skönt det med. Imorgon är det skola som gäller, vilket inte gillas sådär jätte mycket. Ska även till tandis på visning för tandställning, tror dock inte att jag kommer få någon men aya. Ha en fortsatt bra kväll
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0