Sanningen är att utan dig är jag ingenting värd


Det där med att hålla bloggen uppdaterad mycket den här veckan sket sig ju ganska snabbt. Jag har helt enkelt haft fullt upp och det har varit svårt att komma igång med vanliga rutiner igen efter lovet. Veckan har i vilket fall varit hur seg som helst och dagarna har känts som flera år långa. Men nu är det helg och det behövdes verkligen måste jag säga. Dagen har spenderats med Matilda och vi började dagen med att åka till hageby centrum. Vi storsa mest runt och köpte godis såklart. Sen tog vi bussen hem och så har vi chillat hela kvällen med film och dipp as usual. Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Imorgon blir det plugg och träning, men vi höres
kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0