You're turning me upside down but I'm loving it

Sitter och kämpar med en labbrapport som ska vara inlämnad imorgon. Ni vet jag är sådär duktig på att alltid vara ute i sista minuten och göra klart allt dagen innan. Men det ska bli ändring på det har jag bestämt mig för. Jag ska plugga järnet den här terminen och verkligen kämpa. Förutom plugget så var farmor här en stund. Det blev taco mys. Inte helt fel på en tisdag liksom. Aae nu ska jag se till att göra klart den där rapporten. Har ju trots allt bara slutsatsen kvar, som dock är den jobbigaste delen. Hoppas ni har haft en fin tisdag
love

Det här gled jag runt i idag
 
halsband glitter svart tröja monki jeansväst monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0